برای استعلام قیمت انواع لنت ترمز ایرانی و خارجی همین حالا با ما تماس بگیرید

کلیه قیمت های لنت ترمز به قیمت تولیدی می باشد.
لنت ترمز عمده

لنت ترمز یکی از مهم ترین قطعات هر خودرویی به شمار میرود. وظیفه اصلی این قطعه تامین ایمنی سرنشینان و راننده خودرو است. زمانی که یک خودرو به عابر پیاده یا مانع می رسد باید بتواند در کمترین زمان متوقف شود. این قطعه نقش مهمی در عملکرد صحیح و به موقع خودرو در این مواقع دارد.

لنت ترمز یکی از مهم ترین بخش های سیستم ترمز محسوب می شود که با فشردن پدال ترمز کار خود را آغاز میکند. فرسودگی این قطعه رابطه مستقیمی با نوع و تعداد دفعات رانندگی شما دارد. هیچ قانون مشخصی در این زمینه که لنت ترمز چقدر کار میکند وجود ندارد و این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد.

نوع لنت ترمز نیز می تواند در طول عمر آن تاثیر داشته باشد. هر چقدر مسافت بیشتری را با خودرویتان رانندگی کنید لنت ترمز آن نیز زودتر فرسوده میشود. در هر صورت در هنگام فرسودگی این قطعه در کمترین زمان باید اقدام به تعویض آن نمایید. به هیچ وجه نباید از این موضوع غافل شوید به دلیل اینکه خطرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

یکی از نکات چالش برانگیز در مورد این قطعه می تواند نحوه خرید آن باشد. یکی از به صرفه ترین راهکارها، خرید این قطعه به صورت عمده است. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی مبحث فروش عمده لنت ترمز بپردازیم.

چرا فروش عمده لنت ترمز؟

نه تنها لنت ترمز بلکه خرید هر قطعه ای در خودرو به صورت عمده می تواند بسیار اقتصادی باشد. لازم به ذکر است که در هنگام خرید عمده این قطعه توجه به کیفیت و جنس آن را فراموش نکنید. لنت ترمز قطعه ای با اهمیت است و باید بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده باشد.

نکته ای که در فروش عمده لنت ترمز اهمیت زیادی دارد این است که نباید این قطعات در زمان نصب مشکلی برای خریدار به وجود بیاورند. در هنگام فروش این قطعه به صورت عمده باید رضایت مشتری را الویت خود قرار داد.

نکات مهم پیش از خرید عمده لنت ترمز

پیش از خرید لنت ترمز به صورت عمده نکات مهمی هستند که باید به آن ها توجه کنید. در ادامه این نکات را بیان میکنیم:

  • پیش از اقدام به خرید عمده لنت ترمز باید در مورد انواع مختلف آن اطلاعات جامعی به دست آورید.
  • بهتر است در مورد برندهای متفاوت نیز تحقیق کنید و اقدام به مطالعه بروشور آن ها نمایید.
  • تا حد امکان لنت ترمزی را خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشد.
  • مدل و سال ساخت خودروی مورد نظر باید با مدل و سال تولید لنت ترمز مطابقت داشته باشد.

عوامل موثر بر قیمت فروش عمده لنت ترمز

عوامل بسیاری هستند که بر قیمت فروش لنت ترمز به صورت عمده تاثیر دارند. در ادامه این عوامل را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • جنس لنت ترمز

مهم ترین عامل موثر بر قیمت لنت ترمز، جنس آن است. مشخص است که هر چقدر این قطعه جنس بهتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. برخی از لنت های ترمز موجود در بازار کیفیت بسیار پایینی دارند به همین دلیل با قیمت های ارزان به فروش می رسند.

  • نوع خودرو

هر خودرو لنت ترمز مخصوص به خود را دارد و در زمان خرید باید نوع مناسب این قطعه را برای خودرویتان انتخاب کنید. عموما در خودروهای جدیدتر و مدرن تر قیمت این قطعه بالاتر است.

  • برند سازنده

برندهای بسیاری هستند که در زمینه ساخت لنت ترمز فعالیت می کنند. هر یک از این برندها بر اساس هزینه های تولید این لنت ها قیمت های متفاوتی را برای آن ها در نظر میگیرند.

پخش عمده لنت ترمز

اکنون که این مطلب را مطالعه می کنید احتمالا جزء افرادی هستید که به دنبال مرکز پخش عمده لنت ترمز میباشید. مجموعه بازرگانی ساری یکی از مراکز پخش و فروش عمده لنت ترمز است.

این مجموعه دارای سال ها سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع لنت های ترمز به صورت عمده است و بیش از سال هاست که در این زمینه فعالیت میکند. تمامی لنت های ترمز ارائه شده توسط بازرگانی ساری دارای گارانتی معتبر می باشند.

شما عزیزان می توانید انواع لنت ترمز را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این مجموعه خریداری کنید. برای خرید این قطعه به صورت عمده و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *